عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 17
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 60
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 76
:: بازدید ماه : 76
:: بازدید سال : 1617
:: بازدید کلی : 1709

RSS

Powered By
loxblog.Com

افزایش دانش جهت مهاجرت کاری و تحصیلی

معرفی 5 دانشگاه برتر اسپانیا
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 ساعت 17:57 | بازدید : 84 | نوشته ‌شده به دست دی آر دکتر | ( نظرات )

اسپانیا در شبه جزیره ایبری با پرتغال در انتهای غربی دریای مدیترانه اشتراک دارد. در سراسر کشور، از پیرنه تا شهرهای ساحلی، چیزهای زیادی برای کاوش در این کشور وجود دارد. جالب اینجاست که این کشور سومین سایت بزرگ میراث جهانی یونسکو - پس از ایتالیا و چین - است. کارهای زیادی برای انجام دادن در اسپانیا وجود دارد، از جمله غذا خوردن در رستوران های عجیب و غریب، بازدید از گالری های هنری و موزه های متعدد و گذراندن وقت در ساحل و حومه شهر.

اسپانیا دارای 52 دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز در سال 2022 است که برخی از محبوب‌ترین آنها در مادرید، بارسلونا و شهرهای کوچک‌تر سویا و گرانادا واقع شده‌اند. هر منطقه از اسپانیا متفاوت است، بنابراین دانش‌آموزان باید نه تنها بر اساس دانشگاه، بلکه بر اساس سبک زندگی مرتبط با آن منطقه، جایی که می‌خواهند تحصیل کنند را انتخاب کنند.

یکی از دلایل محبوبیت اسپانیا در بین دانشجویان بین المللی این است که به طور کلی، زندگی در آنجا نسبتاً ارزان است. هزینه کالاها و خدمات در اسپانیا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کمتر از میانگین است. یکی از دلایل اصلی انتخاب دانشجویان برای تحصیل در اسپانیا، فرصت یادگیری زبان دیگر است و از آنجایی که گویش ملی اسپانیا دومین زبان رایج در جهان است، به مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. در حالی که اکثر دوره ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند، تعدادی دوره نیز در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی برای پذیرش دانشجویان خارج از کشور وجود دارد.

5. دانشگاه خودمختار مادرید

پردیس اصلی دانشگاه خودمختار مادرید در منطقه کانتوبلانکو در حومه مادرید واقع شده است و با قطار شهری به مرکز شهر متصل می شود. فارغ التحصیلان مشهور شامل چندین وزیر سابق دولت هستند. گاسپار لامازارس، رهبر سابق حزب متحد چپ؛ و HM پادشاه اسپانیا، فیلیپه ششم، که در رشته حقوق فارغ التحصیل شد. این دانشگاه دارای 16 کافه و غذاخوری، استخرهای سرپوشیده و روباز، یک مرکز پزشکی، زمین های ورزشی و زمین والیبال ساحلی و همچنین ایستگاه قطار و خدمات اتوبوس در محوطه دانشگاه است.

اطلاعات بیشتر: ویزای اسپانیا

4. دانشگاه ناوارا

دانشگاه ناوارا یک دانشگاه خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1952 تأسیس شد. در ابتدا به عنوان دانشکده حقوق شروع به کار کرد و هم اکنون دارای 14 دانشکده، 17 موسسه، یک دانشکده تجارت و بسیاری از مراکز و مؤسسات دیگر است. این دانشگاه بیش از 120 مدرک ارائه می دهد. این دانشگاه با سایر موسسات از جمله دانشگاه های واشنگتن، هنگ کنگ و ادینبورگ برای تشویق تبادلات بین المللی بین دانشجویان توافقاتی دارد. این دانشگاه در پامپلونا واقع شده است که به دلیل دویدن گاو نر در جشنواره سن فرمین مشهور است.

3. دانشگاه بارسلونا

دانشگاه بارسلونا یکی از بزرگترین دانشگاه های اسپانیا است و هر ساله پذیرای تعداد زیادی دانشجو از اسپانیا و خارج از کشور است. 73 دوره لیسانس، بیش از 140 دوره در مقطع کارشناسی ارشد، بیش از 400 دوره کارشناسی ارشد ویژه UB و دیپلم و 48 برنامه دکترا در این دانشگاه وجود دارد. دو دوره به طور کامل به زبان انگلیسی (تجارت بین المللی و مطالعات انگلیسی) و پنج دوره به طور جزئی به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

2. دانشگاه خودمختار بارسلونا

پردیس اصلی در Bellaterra، یکی از مناطق صنعتی و فناوری اصلی اروپای مدیترانه، و تنها 25 دقیقه از مرکز بارسلونا واقع شده است. این موسسه دارای 13 دانشکده شامل علوم زیستی، ارتباطات، هنر و علوم انسانی، پزشکی و ترجمه و تفسیر می باشد. این دانشگاه 87 مدرک لیسانس، 315 مدرک کارشناسی ارشد و 68 برنامه دکترا ارائه می دهد. مدارک لیسانس در مدیریت بازرگانی، اقتصاد، آموزش ابتدایی و گردشگری به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شود و بسیاری از مدارک دیگر موضوعات را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. به همین دلیل این دانشگاه دانشجویان بین المللی زیادی را جذب می کند.

اطلاعات بیشتر: مهاجرت به اسپانیا

1. دانشگاه پمپئو فابرا

دانشگاه پومپئو فابرا هنوز یک دانشگاه نسبتاً جوان است که در سال 1990 در بارسلونا راه اندازی شد. نقاط قوت دانشگاه در علوم اجتماعی، علوم انسانی، بهداشت، علوم زیستی، ارتباطات و ICT نهفته است. این دانشگاه به نام پومپئو فابرا، زبان‌شناس، متخصص زبان کاتالان، نامگذاری شده است که به این زبان وضعیتی را که امروزه دارد نسبت داده‌اند. زبان کاتالانی زبان رسمی دانشگاه پومپئو فابرا است. دانش آموزانی که مایل به یادگیری زبان کاتالانی هستند، فرصت های زیادی در بارسلونا و اطراف پمپئو فابرا خواهند داشت. سه پردیس در سراسر بارسلونا وجود دارد. علوم اجتماعی و انسانی در سیوتادلا، بهداشت و علوم زیستی در مارس و ارتباطات و فناوری اطلاعات در پوبلنو مورد مطالعه قرار می‌گیرند.



:: برچسب‌ها: اسپانیا , تحصیل در اسپانیا , ویزای اسپانیا , دانشگاه های برتر اسپانیا ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3